Un any més,el Campus seu de les proves d'accés a la universitat (PAU).

Durant els dies 13,14 i 15 de juny tenen lloc al Campus del Baix Llobregat(obriu en una finestra nova) les proves d'accés a la universitat (PAU).
Un any més,el Campus seu de les proves d'accés a la universitat (PAU).

Alumnes d'instituts veïns del Baix Llobregat (Castelldefels, Gavà i Viladecans) prenen part en las proves distribuïdes en tres tribunals ubicats a l'EETAC(obriu en una finestra nova) i l'ESAB(obriu en una finestra nova).

En aquest apartat(obriu en una finestra nova),  trobareu durant la realització de les proves, tota la informació sobre l'assignació d'escoles/instituts a cada tribunal i diàriament la ubicació/classes on han estat assignats els estudiants per cada assignatura a avaluar.

Per a més informació sobre les PAU (calendaris, horaris,...) podeu consultar la Web de la Generalitat (obriu en una finestra nova)

Per sol·licitar certificats de notes PAU, duplicats o altres problemes amb la documentació us heu  d'adreçar a:

• UPC - Servei de Gestió Acadèmica
    Campus Nord. Edifici Vèrtex.
    Planta Baixa. Plaça Eusebi Güell, 6. 08034 Barcelona
    Tel: 93 401 61 96/98