Lliurament dels Premis EduRecerca, 16 de juny de 2017

Èxit de participació en la 5a edició dels Premis Edurecerca amb 45 centres, 62 treballs seleccionats i 66 alumnes participants.
Lliurament dels Premis EduRecerca, 16 de juny de 2017

El 16 de juny de 2017 s'ha celebrat, a l’auditori del Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat, l'acte de lliurament de la cinquena edició dels Premis Edurecerca. Aquests premis, promoguts pels Serveis Territorials al Baix Llobregat del Departament d’Ensenyament juntament amb diferents entitats col·laboradores, volen reconèixer la tasca d'investigació que es porta a terme als centres educatius de secundària de tot el territori.

La quantitat i qualitat dels treballs seleccionats pels diferents fòrums organitzats pels serveis educatius del Baix Llobregat d'enguany demostren la consolidació d'aquesta iniciativa que té com objectiu premiar l'excel·lència de l'assignatura de batxillerat que permet a l'alumnat acostar-se al difícil i alhora apassionant món de la recerca.

El Premi Universitat Politècnica de Catalunya (Campus del Baix Llobregat) va ser per Paula Vello amb un treball tutoritzat per Anabel Ruiz de l’Institut Francesc Macià de Cornellà de Llobregat amb la seva recerca "Els drons al servei de la ciutat". El Delegat Rector del Campus Baix Llobregat, José Manuel Yufera, va fer l’entrega del premi.

Font: Serveis Educatius Baix Llobregat.