Entrevista del mes de maig a ràdio Castelldefels: Hackaton i CasTECHdefels 2017. Dos projectes que fan comunitat.

Aquest matí els estudiants Salvador Beltrán i Xavier Perarnau han anat a Ràdio Castelldefels per presentar un engrescador projecte al Campus en el que estan treballant. HackLife és una hackaton de temàtica Bio-Tecnològica que pretén resoldre problemes dels sectors aplicant ciència a la vida quotidiana, i que tindrà lloc el proper mes d’octubre al Campus del Baix Llobregat de la UPC.

A la Hackaton hi poden participar tots els estudiants universitaris, així com els titulats que faci un any que han finalitzat els estudis.

I seguint amb les activitats per apropar la Universitat a la població de Castelldefels, la Teresa San Jose ha presentat la proposta de les activitats incloses a la 4a edició de la Universitat d’Estiu de Ciència i tecnologia de Castelldefels, CasTECHdefels, organitzada conjuntament amb lAjuntament de Castelldefels, on tornarem a tenir tallers tant interessants com el de simulació de vol o la activitat residencial UP4 Camp. Consulteu tota la oferta a CienciaTec.upc.edu

Podeu escoltar l'entrevista completa AQUÍ

Com recordareu, aquesta entrevista forma part d'un cicle d'entrevistes de caràcter mensual a la ràdio de Castelldefels, organitzat amb l'objectiu d'apropar la ciència i tecnologia a la ciutadania en general, explicant iniciatives, projectes i esdeveniments que s'han dut o s'estan duent a terme a les escoles del Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.