El projecte del grup ICARUS de l'EETAC per controlar drons amb rellotge esportiu explicat a Ràdio Castelldefels.

L'entrevista d'aquest mes a Ràdio Castelldefels a estat a càrrec de Mònica Millan i Daniel Bertinelli, estudiants de l'EETAC que han parlat del seu projecte per controlar el vol d'un dron amb un rellotge esportiu.

Podeu escoltar l'entrevista completa AQUÍ(obriu en una finestra nova)

Com recordareu, aquesta entrevista forma part d'un cicle d'entrevistes de caràcter mensual a la ràdio de Castelldefels, organitzat amb l'objectiu d'apropar la ciència i tecnologia a la ciutadania en general, explicant iniciatives, projectes i esdeveniments que s'han dut o s'estan duent a terme a les escoles del Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.