Avui 31 de gener rebem una nova tripulació que intentarà colonitzar MartXXI!

El projecte d'acompanyament a l'escolaritat MartXXI: és possible una colònia humana a Mart? es desenvolupa gràcies a la col·laboració de la Diputació de Barcelona i diversos Ajuntaments.
Avui 31 de gener rebem una nova tripulació que intentarà colonitzar MartXXI!

Recent acabada la primera edició del 2017, ja comencem una segona!!

En aquesta ocasió, hi participaran estudiantat de centres de secundària dels municipis de El Prat de Llobregat, Sant Boi de LLobregat, Sant Just Desvern, Sant Vicenç dels Horts, i per primera vegada les poblacions de Santa Coloma de Gramanet i Vallirana.

Aconseguiran superar els reptes per mostrar-nos que és possible habitar el planeta Mart?

Ho anirem descobrint al llarg de les sessions de treball dels propers dies, i el 10 de febrer ens exposaran les conclusions...

+Info sobre el projecte Mart XXI: http://www.upc.edu/cienciatec-pmt/ca/act15-16/mart21/mart-xxi-es-possible-una-colonia-humana-a-mart