Acte lliurament premis X(p)perimenta 2017.

El 20 de juny va tenir lloc l'entrega de Premis i Guardons de de la iniciativa X(p)rimenta 2017, en un acte que va tenir lloc al nostre Campus, a l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial.
Acte lliurament premis X(p)perimenta 2017.

L’acte va aplegar uns 80 nens i nens, mestres i professors representants dels vídeos guardonats, i van intervenir-hi el delegat del rector de la UPC, José Manuel Yúfera, el president de la confederació Turalcat, Anton Bundó, el vocal de l’ACCC, Jaume Vilalta i la directora de comunicació i divulgació de la FCRi Laura Rubio.

Com en d’altres edicions el físic Víctor Grau va fer un seguit d’entretinguts experiments amb la particpació del públic assistent.

Recordem un cop més quins han estat els vídeos guardonats enguany:

Premis

Premi en la categoria de Primària: Per on viatja el so    Escola Frederic Mistral – Tècnic Eulàlia (Barcelona)

Premi en la categoria d’ESO: Visualització de la veu   Escola Betània – Patmos (Barcelona)

Premi en la categoria de Batxillerat / Cicles Formatius: Ciència a l’hora del berenar (el plegament de les roques)  Col·legi Tecla Sala (l’Hospitalet de Llobregat)

Mencions de Primària

Fem un minisubmarí Escola el Verger (Garcia)

Per on viatgen les vibracions del so  Escola Frederic Mistral – Tècnic Eulàlia (Barcelona)

El ball de les llenties Escola Sant Joan Baptista (Barcelona)

Mencions d’ESO

Experimenten amb una antena parabòlica Institut Joan Amigó i Callau (L’Espluga de Francolí)

Mà hidràulica Col.legi Claret (Barcelona)

Per què puja l’aigua  Escola Betània – Patmos (Barcelona)

Mencions de Batxillerat / Cicles Formatius

Ball de flames  Institut Matadepera

Tercera llei de Newton aplicada: el coet   Col·legi de Fomento Canigó (Barcelona)

Interferències de les ones (fenòmens ondulatoris) Institut Coster de la Torre (La Bisbal del Penedès)

Enhorabona a les i els guardonats!

Font:Recerca en Acció